It is the biggest bone in the human body. Today is one of those gloomy days. A cold and grey winter day and I am thinking about my own death and my bones. If I die, I don´t want to be burried in the ground, please don´t. Burning my remains would be an option. But I would like a maceration and after that just put my bones into a simple box – an ossuary chest. It does not have to be too big, because my femur is probably only about 40 centimeter. That would be nice, thank you.

[ Oberschenkelknochen. Der größte Knochen im menschlichen Körper.
Heute ist einer dieser düsteren Tage. Dieser Wintertag ist kalt und grau und ich denke an meinen eigenen Tod und meine Knochen. Wenn ich sterbe, möchte ich nicht im Boden vergraben werden – bitte nicht. Meine Überreste zu verbrennen, wäre eine Option. Aber ich hätte gerne eine Mazeration und danach steck meine Knochen in eine einfache Kiste – ein Ossuar. Die muss nicht groß sein, denn mein Oberschenkelknochen nur so um die 40 Zentimeter. Das wäre schön, vielen Dank. ]